Friday 19 October 2012

1,2,3 start!

Witamy Was na firmowym blogu marki 13 arts

Naszą przygodę rozpoczynamy dziś premierową kolekcją "Frosted Life". Jest to kolekcja o dwóch twarzach - z pewnością fani papierów z teksturą i "pazurem" znajdą w niej coś dla siebie, ale i osoby lubiące delikatne i spokojne prace również nie będą zawiedzeni. 


Premiera papierów za dwa tygodnie tj. 03.11.2012r., ale my już dziś ruszamy z blogiem, na którym znajdziecie wszystkie bieżące informacje, inspiracje od naszego wspaniałego zespołu, którego skład poznacie wkrótce. Będą również konkursy, wyzwania, kursy, mapki i ciekawe pomysły.

A jak najlepiej rozpocząć bloga? Od CANDY oczywiście!!!!

Tak więc zapraszamy - 1,2,3 start!!!! 

Aby wygrać świeżutką i pachnącą kolekcję "Frosted Life" należy:

1. Zamieścić link pod tą notką używając narzędzia inlinkz
(aby wziąć udział w losowaniu nie wystarczy wpisanie komentarza, choć z góry za nie dziękujemy :).

2. Umieścić na swoim blogu post lub informację w pasku bocznym o candy wraz z podlinkowanym do tego posta zdjęciem kolekcji.

3. Aby zwiększyć szansę na wygraną zostań obserwatorem bloga - 
możesz wygrać kolekcję "FL" w dodatkowym losowaniu.

4. Dodatkowe zestawy wylosujemy wśród tych, którzy polubią nas na Facebooku i udostępnią informację swoim znajomym:
http://www.facebook.com/pages/13-arts/109495949201382

5. Zapisy trwają do dnia premiery czyli do 03.11.2012 do godz.23.59. 

6. Wylosujemy jedną kolekcję z każdej kolejnej 40-tki zgłoszonych linków, tak więc im Was będzie więcej, tym więcej papierów do Was pofrunie:)

7. Wyniki losowania zostaną ogłoszone 04.11.2012. w godzinach wieczornych.


Życzymy miłej zabawy i szczęścia w losowaniu :*:*:*




83 comments:

  1. Jestem niesamowicie ciekawa Twoich papierów na żywo i w całości :) Jeszcze raz wielkie gratulacje i powodzenia :*

    ReplyDelete
  2. Gratuluje kolekcji
    Jest piękna!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję kolekcji po raz kolejny :-) i powodzenia "na nowej scrapowej drodze" :-)

    ReplyDelete
  4. Aida I truly love this collection!! you did a fantastic job with it!! i shared it in both my timeline on facebook and my my page. I'm off to share it on my blog. If I haven't done one of the requirements here to win this gorgeous papers is probably because it got lost in translation!! lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've also liked your facebook page and follow this blog!!

      Delete
  5. Przepięknie się zapowiada, nie mogę doczekać się, by zobaczyć więcej!

    ReplyDelete
  6. Beautiful collection - I'm a follower now and have liked you on facebook! Will share your giveaway on my blog too!

    ReplyDelete
  7. Chętnie będę tu zaglądać, na papiery też mam chrapkę :-)))

    ReplyDelete
  8. Kolekcja jest śliczna,chętnie będę tu zaglądać.

    ReplyDelete
  9. Śliczne !! Niecierpliwie czekam na dalszy "rozwój wypadków" ! :))

    ReplyDelete
  10. Śliczna kolekcja , życzę powodzenia !!!

    ReplyDelete
  11. Ciekawią mnie papiery, zobaczymy (być może) co można z nich wyczarować... Pomysły już po głowie mi krążą... Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Jak tylko zobaczyłam wczoraj tę zajawkę, to zaczęłam się ślinić: i na widok samych papierów, i na myśl jakie cudna z nich stworzą zdolne ręce fanek mediowych prac :) Serdecznie gratuluję tej nowej, jakże ambitnej, przygody, która wszystkim nam przyniesie wiele pożytku i radości :) :* i ojejku, żeby mi się poszczęściło w losowaniu!! :D

    ReplyDelete
  13. Niesamowicie inspirująca kolekcja:)

    ReplyDelete
  14. Zapisuję się również, bo papierki wyglądają fantastycznie.

    ReplyDelete
  15. Wow, papierki cudne, juz biegne lubić na facebooku, blog do obserwowanych dodałam właśnie i zaraz piszę o candy;) I mam nadzieję, ze zimowe zamarznięte szczęście się do mnie uśmiechnie. A jak nie to w listopadzie ruszam na zakupy;)

    ReplyDelete
  16. Cudowna kolekcja, gratuluję i chętnie dołączę do zabawy:)

    ReplyDelete
  17. Wow, jestem pod wrażeniem. Odważna kolekcja. Jeszcze nie wiem czy się w niej odnajdę, ale zdarzało mi się juz tak mówić, a potem rozkroiłam papiery do ostatniego ścinka :)))
    Z tymi może być podobnie. Uwielbiam wyzwania :D

    ReplyDelete
  18. Kolekcja zapowiada się bardzo ciekawie,podoba mi się jej wszechstronność a cegiełka jest boska :)
    Gratuluję i życzę sukcesów :)
    Klaudia

    ReplyDelete
  19. juz polubilam na fb i obserwuje;D a bannerek tez juz wisi na blogu ;D pozdrawiam;D

    ReplyDelete
  20. Te papiery są cudne. Chętnie o nie powalczę. :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. A ja też powalczę z przyjemnością!

    ReplyDelete
  22. Beautiful pages, would be very happy to try them, have become a follower, as I managed to translate and share a link on FB

    ReplyDelete
  23. Powodzenia i dużo klientów w sklepie:-)))

    ReplyDelete
  24. piękna kolekcja...chętnie stanę w kolejce...banerek na pasku bocznym...

    ReplyDelete
  25. Juz nie moge sie doczekac kiedy zobacze kolekcje na zywo we Wroclawiu :) Piekna!

    ReplyDelete
  26. Będę walczyć i ja :) oby obyło się bez krwi :)

    ReplyDelete
  27. rewelacyjna kolekcja papierkow

    ReplyDelete
  28. Rewelacja! Ustawiam się w kolejce, banerek wisi a blog obserwuje:) Mam nadzieję, że w końcu się szczęście do mnie uśmiechnie

    ReplyDelete
  29. Congratulations Ayeeda! What a beautiful collection!!

    ReplyDelete
  30. Wow this Frosted Life collection looks absolutely super! Congrats...
    I can see beautiful projects being made with these beautiful papers! ;-)

    ReplyDelete
  31. Gratuluję kolekcji i już czekam co będzie się działo na blogu
    pozdrawiam
    MZ

    ReplyDelete
  32. Piękna kolekcja! Bardzo jestem ciekawa jaki będzie Wasz blog! Z przyjemnością będę obserwować! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Fiu, fiuuuu.... że tak powiem: zaszalałaś!!!!!! Pięknie zaszalałaś!!!!

    ReplyDelete
  34. Zapowiada się ciekawie z taką kolekcją na początek!

    ReplyDelete
  35. Mwah mwah mwah to you my gorgeous lady!! and super congrats on the first collection of many more to come!! xoxoxo

    ReplyDelete
  36. Papierki są obłędne!!! Szczególnie podoba mi się ten wzór z dmuchawcami...i te mieniące się błękitem, zielenią i różem ACH!!!!!NO cudne są!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. info o candy...u mnie na bocznym pasku ;)

      Delete
  37. Bardzo ciekawa kolekcja! Uwielbiam delikatne kolory i faktury!

    ReplyDelete
  38. Beautiful pages, would be very happy to try them, have become a follower, as I managed to translate and share a link on FB.
    Congrats!!!

    ReplyDelete
  39. Wspaniałe papiery! Ciekawe kolekcje... mam nadzieję, że mi się poszczęści bo pracuję na oparach "papierów", żeby nie powiedzieć, że na ścinkach!
    03.11 to dzień myśliwych... może coś mi się uda upolować w końcu to dzień moich imienin ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałoby się wygrać tak nie banalną kolekcję.Zrobiłam wszystko co pisało powyżej ;-]

      Delete
  40. Zapowiada się ciekawie - gratulacje!

    ReplyDelete
  41. Cudna kolekcja i papiery piękne mają kolorki.

    ReplyDelete
  42. Fajne papierki i kolorystyka bardzo ciekawe. Mam nadzieje, ze dane mi bedzie sie z nimi zapoznac blizej ;)
    Gratuluje wykreowania nowej marki!!!

    ReplyDelete
  43. Pięknie wyglądają, aż jestem ciekawa co z nich zaproponujecie:)

    Banerek dodałam w pasku bocznym po prawej stronie, a na fb polubiłam jako Iwona P-M

    ReplyDelete
  44. przepiękna kolekcja:)gratuluję:)info na pasku bocznym i z miłą chęcią zostaję obserwatorką bloga:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. O jaaaa...cuda, cuda ogłaszajcie!!!
    http://malydomeknapastwiskach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Fantastyczne! Przepiękne! Zapraszam: http://przepisnarzycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Piękna kolekcja :) Post na blogu jest, obserwuję, polubione i udostępnione na FB też ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Piękne papierki, a kolorki nieziemskie :-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  49. Gratuluję:-) Piękna kolekcja:-)

    ReplyDelete
  50. info w pasku bocznym. dodaje do obserwatorów i czekam na Wasze inspirujące prace.

    ReplyDelete
  51. supcio papierki :)... chętnie je przygarnę !
    Obserwuję tu i tam :))) ... na FB jako ,,kreatywny zakątek magii dekorowania,,
    Cieplutko pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Papiery niezwykłe, warto spróbować :)
    Pozdrawiam cały wspaniały Zespół Projektantek!
    Ciepło pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  53. mam nadzieję że uda mi się:-) papierów na szczęście nigdy za dużo

    ReplyDelete
  54. Wyglądają wspaniale więc trzmam mocno kciuki
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  55. Już to pisałam ale co mi tam
    napiszę raz jeszcze
    cudowmości
    i je chce;) baaardzo
    wiec ustawiam się

    ReplyDelete
  56. Świetne papierki, z chęcią się nimi zaopiekuję :D

    ReplyDelete
  57. Śliczne!!! I ja dołączyłam do kolejki :)

    ReplyDelete
  58. Mnie też nie może tutaj zabraknąć :).

    ReplyDelete
  59. Kolekcja jest piękna, tak czy siak "muszę' ją miec;) Gratulacje Ayeeda:*

    ReplyDelete
  60. Piękna kolekcja, te papiery kojarzą mi się z mroźnymi porankami :)

    ReplyDelete
  61. Uwielbiam papiery w tych klimatach :)))

    ReplyDelete
  62. Congratulation, wonderful papers. And thanks for the chance to win! I'm now a follower here and on facebook of 13arts.

    ReplyDelete
  63. Aż chciałoby się bliżej przyjrzeć i podotykać te papiery :)

    ReplyDelete
  64. Zapowiada się baaardzo ciekawie :)

    ReplyDelete
  65. Piękna inspirująca kolekcja :)
    I na pewno zostanę jej właścicielką :)

    Pozdrawiam

    Ivo

    ReplyDelete
  66. Chciałbym spróbować swoich sił w scrapbooking więc okazja znakomita aby wziąć udział w candy.Może się uda:) Warunki spełnione, ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  67. oj byłoby miło...bo papierki rewelacyjne :P

    ReplyDelete