Monday 9 December 2013

Mixing colors with 13 arts by Agnieszka Bellaidea

Witam!
Dziś kłania się Bellaidea ze swoimi dwoma projektami.
Wyglada na to iż do obu projektów użyłam zdjęć ważnych osoób w moim życiu, pierwsza praca jest o mojej Mamusi.
Hi!
It's Bellaidea today and I have two projects for you.
Looks like I made two pages about important people in my life, the very first page it's about my Mom.


Miałam miłą zabawę z gesso i kilkoma ulubionymi maskami. Bardzo lubię ta kolorystykę, uważam iż dobrze wyglada do vintagowych zdjęć.

I had fun with gesso and several different stencils. I also liked this color combo a lot. Looks good for vintage photos.


Drugi projekt o mojej córeczce. Tutaj dodałam jasny róż do czarnego papieru i użyłam gesso z maskami i mgiełkami.

The second projects is about my girl. I added light pink paper to black page and used gesso with stencils and mists.





Mam  już sporo prac zrobionych dla i z 13 arts i jeśli chcecie możecie zobaczyć część z nich tutaj;

I have already many projects made for and with 13 arts products and if you are interested you can see some of them here;

2 comments: