Tuesday 31 January 2017

Card "Happy Birthay" - By Lilibleu



Hello 13 Arts Friends !!




Today I'm showing you this card in bronze, green and white shades that I made with the His & Hers collection. It is a flowered birthday card to call for Spring.

Aujourd'hui, je passe vous présenter cette carte dans les tons bronze, vert et blanc que j'ai réalisée avec la collection His & Hers. C'est une carte d'anniversaire fleuri pour appeler le printemps.




Les détails:



I painted the clock chipboard with "Paints Metallic! Red Bronze"...

J'ai peins le chipboard horloge avec du "Paints Metallic! Red Bronze"...




... and the butterfly chipboard with "Paints Metallic! Bronze".

... et le chipboard papillon avec du "Paints Metallic! Bronze".



J'ai collé des perles de différente tailles avec du Gel Médium pour finir ma carte.

I glued different sizes of beads with Gel medium to finish my card.



13 Arts products:







Have a wonderful day everyone :)

No comments:

Post a Comment